sjuttielfte gången gillt, i guess.

Hehe, nu kör jag igen. Jag ska börja blogga igen, och den här gången ska jag fortsätta och inte lägga av efter typ någon vecka.
Den här dagen måste nog ha varit en av de tråkigaste i hela mitt liv. Jag har inte gjort ett piss idag, jag har bara varit hemma hela dagen och det suger! Kvällens planer var att jag skulle på fest med sköna människor men det ville inte huvudet eller magen. Jag har haft så sjukt ont, både i huvudet och magen så det fick bli en hemmakväll.
Aja, nu ska jag äta choklad, dricka cola och kolla på film :)
Imorgon är det lördag och då ska jag vara med älskade loise och några till :)
Pussss på er!

Kommentarer
Postat av: Nadia

aw du lyckades få tummen ur arslet och började blogga haha. bloggen ser jättefin ut btw. <3

2009-09-26 @ 03:17:31
URL: http://littlemore.blogg.se/
Postat av: anonym

varför skriver du med så konstig text?? :O man ser ikke vad det ståår :P

2009-09-26 @ 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0