nu är det höst. på riktigt.

Hej, jag kom precis hem från linda. Det var ju skit kallt ute och det är typ mörkt nu?!? och då är det ju höst, aah mysig årstid men jag vill ha sommar, sol och värme! Aja, jag och linda åkte hem till henne efter skolan, åt lite och bakade kladdkaka och hade mysigt :) Sen kom vicki också och nu skulle de åka iväg och gymma också, hehe undrar hur det kommer gå för linda, hahah! xD.
Imorn är jag ledig förutom att jag har utvecklingsamtal klockan 4. Så då ska jag plugga mycket matte, jag ska försöka plugga lite ikväll också men ikväll måste jag också göra samhällskunskapsläxan som jag hade totalt glömt bort.
Nu kommer lite bilder från dagen :)
Linda med sin kända tunga !


snyggingar? - hell yeah!


ooooja, jag vet att du vill ha!



och så avslutar vi med en bild på moí.



Ha det bäst, puss! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Min träning gick faktiskt aasbara! :D och pussbilden ser ju oroligt keeff ut xD <3

2009-09-28 @ 22:34:45
URL: http://lindaskogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0