movietime.

Nu har jag precis ätit så jag är skitmätt just nu, haha! Och så har jag kollat på one tree hill och priviliged och jag måste säga att one tree hill är typ världens bästa serie! Det är så sjukt bra and i love it! (a)
Jag började kolla lite på världarnas krig som började klockan åtta men shit vad den filmen verkar dålig, haha så jag slutade kolla men klockan nio börjar hitch och då ska jag se den.
Jag skulle ju plugga men det blev inte så mycket av det, öppnade matteboken, kollade lite om jag låg efter och så men det gjorde jag inte, jag låg ganska bra till egentligen :) Så då gör det nog inte så mycket att jag inte pluggade idag, hehe.
en härlig bild på mig och mina brudar från i våras :)

Kommentarer
Postat av: linda

jaag tycker ud ska svara på mitt sms nuuuuu! och ska du vara med på idrotten imorrn, 5 km yesyesyes!

2009-09-27 @ 21:50:44
URL: http://lindaskogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0