home.

halllu, nu är jag hemma igen. Först var jag på den här födelsedagslunchen, det var mysigt. Jag och nadia satt och roade oss i soffan med våra härliga danser! Sen fick jag skjuss in till stan, där träffade jag två söta,saknade tjejer lollo och sara och fede då, haha :) Sen kom några av fedes kompisar och då drog vi till det hära tivolit som var skit tråkig, så vi drog till stan igen och sen till nåt internet café för killarna skulle nattgibba, haha! Sen drog vi runt lite fram och tillbaka och sen orkade jag inte vara kvar och frysa så nu är jag hemma :) Alltså en ganska värdelös kväll, haha men tur att jag har underbara vänner som gör en tråkig kväll ganska rolig ändå.
Nu ska jag byta om till pyjamas och krya ner i sängen och kolla på tv.
Imorn är det söndag och då är det plugg som gäller,sen skola på måndag då.
Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hiihi det var kul att träffa dig gumman :) kvällen blev inte riktigt som tänkte men.. vi hade moments som var bra ändå :D haha :) puss

2009-09-27 @ 13:05:35
Postat av: Lollo

haha vadå värdelös kväll :( NU SÅRADE DU MIG JU.. :( haha, puss älskling ska göra någon helg framöver till en LYCKAD då ;) <3<3

2009-10-02 @ 19:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0