tjolahopp!

Idag har jag inte bloggat nåt men jag har inte riktigt orkat så. Kom hem för typ en timme sen från stan. Jag var på UNT med klassen och det var väldigt kul! :) Vi skulle göra våra egna framsidor och min grupp var ju såklart bäst! :D Sen gick jag ner till stan med linda och thilda fast thilda drog på engång, så jag och linda gick och fikade på storken och där träffade vi lollo baby och hennes kompis och sen drog de och då kom elsa älskling och vi satt och snackade ett tag, sen skulle elsa dansa, linda träna och jag hem så då splittrades vi :)
Trevlig dag dååå, Nu ska jag ringa sara och sen lollo. Sen blir det TV ikväll :)
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

mysigt att träffas och snacka tele älskling :) <3<3

2009-10-02 @ 18:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0