she's my rock.

Jag tänkte bara skriva en liten hälsning till en av mina absolut bästa vänner. Hon är helt underbar, hon har sjukaste humorn, ställer upp för en oavsett vad, hon skulle kunna göra allt för en. Därför älskar jag henne så sjukt mycket, skulle seriöst aldrig klara mig utan henne. När hon mår dåligt, då mår jag också dåligt. När hon är glad är jag också glad, vi delar verkligen allt. Vad som än händer vet jag alltid att jag har henne och hon vet att hon har mig!
Det känns så sjukt tryggt att ha en sån vän!
Kolla in bebisens blogg här :)

Kommentarer
Postat av: daniiiiiiiiiiiiii

nawww <3

2009-10-19 @ 18:09:22
URL: http://danielleh.blogg.se/
Postat av: elsa

aaw, älskling du är bäst för mig!

2009-10-21 @ 17:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0