redan torsdag?

Heej :) Jag har verkligen inte bloggat mycket idag men har inte riktigt orkat så då blir det så. Jag stannade kvar i skolan lite efter jag hade slutat, hehe. Men hade roligt sällskap så. Sen vid 4-tiden cyklade jag hem, och de andra åkte också hem. Nu har jag försökt fixa en ny header i typ en timme men den blev helt fuckad och ful så jag får ha den jag har lite till, haha.
Imorgon är det fredag och det är back2school party, i know. LAME! Jag vet inte om jag vill gå, det kostar 120 kr och jag har ingen lust och betala det så jag ska nog antagligen inte gå, det kommer säkert inte vara värt pengarna så.
Jag får se vad jag ska göra istället eftersom alla ska typ jobba där så.........
Just nu lyssnar jag på Jason Mraz och ska käka snart.
Ni får ha det så bra, pusss



Kommentarer
Postat av: daniiiiiiiiiiiiii

:( jag ska inte... men du kanske inte vill va me mej

2009-10-15 @ 19:49:33
URL: http://danielleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0