mycket tv ikväll.

tjaa, Jag kom hem för typ en halvtimme sen från vicki. Jag drog dit efter skolan med elsa, vi gjorde inte så mycket, chillade bara. Jag har inte varit med henne på skit länge så det var skönt att bara snacka ut om lite saker med henne :) Jag har inget plugg så ikväll blir det chill och massa massa tv!
Nu ska jag gåå ner och ta en frukt och vänta på att ugly betty ska börja kl 8, sen börjar desperate housewifes och sen är det brothers & sisters! Haha, nu känner jag mig en tönt som ska sitta och kolla på tv hela kvällen men det behöver jag! (Y)
Pussss♥

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

hej... jag älskar verkligen din blogg, den är bara såg gryyyyym och du är bara sååååååå söt.

keep skrivandet up!! ;)

2009-10-07 @ 12:30:14
Postat av: thomas

snyggg blogg

2009-10-07 @ 12:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0