mamma, jag är huuungjiiiiig

haha, ja,jag är hungrig. Så jag ska faktist äta nånting nu!
Min kära stora syster dygnade igår så hon var skit trött idag och hon sov faktist till nyss då jag gick in i hennes rum och började sjunga så vackert, hahahhahha. Hon blev jätte irreterad och nu är hon vaken, hihihi! HAHA
Aja, idag slutade jag 20 i 1 men av någon konstig anledning var jag kvar i skolan till halv tre(?) Då gick jag. danielle och Linda till stan och klockan 3 träffade jag kraften, för er som inte vet är det min kära tjocka vän sara krafft! Vi gick runt lite och som vanligt hade ingen av oss pengar hahah. Men vi hade kul inne på HMs provrum :)
Jag cyklade hem halv 7 ungefär och då kollade jag igenom hela gymnasiekatalogen som har varit väldigt efterlängtad!
Nu blev det en lång text, hihi. Bilder från dagen kommer sen, jag skulle ta kort på dagens outfit men jag hade fula kläder idag så det blir inget, haha :)
Pusss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0