lyckad lördag, hmm?..

Det enda bra med min kväll var att jag var med Danielle. Jag och thilda och issa var ju här hemma tidigare ikväll och fixade oss och drog till gottsunda på fest för lille serhat som har fyllt år. Vi drog till lokalen där festen var och jag kan ju inte säga att det var nåt drag där, men vi stannade där ganska länge ändå. Vid tolv började vi gå till bussen och det tog typ en timme för oss att komma hem.. i kylan!
Nu är vi hemma och har ätit och suttit vid datorn ett taag nu. Fast nu ska vi typ sova.
Så ni får ha det bäst, pusss ♥

Kommentarer
Postat av: dnaiiii

när jag såg hur söt du ärpå bilden börja jag tänka på att jag saknar o gå i samma klass! :( av ngn anledningdu e söt nu me:):):)

2009-10-11 @ 21:26:51
URL: http://danielleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0