i want november.

Gash vad jag vill att det ska bli november nu! Massa roligt händer i november:
  • Jag fyller år den femte, sweet sixteen förfan! Det ska firas stort!
  • Min lillasyster fyller år dagen efter mig! :)
  • Två av mina bästa kompisar fyller år, vicki den sjuttonde och linda den tjugoåttonde.
  • New moon kommer ut! :D :D :D :D Den tjugonde kommer den ut på bio och då ska jag vara där och se den! Jag är så sjukt taggad!
seriöst titta, jag får rysningar bara av att titta på trailern! haha (a)
pusss

Kommentarer
Postat av: daniiiiiiiiiiiiii

iiih din sweet 16! :D

och han är fett snygggggggggg

2009-10-13 @ 23:49:20
URL: http://danielleh.blogg.se/
Postat av: karrobarrooo

och jaaaag fyller år den 6 med :D:D

2009-10-14 @ 15:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0