home sweet home.

äntligen hemma säger jag bara! Kom hem alldeles nyss, jag och min syster åkte hem lite tidigare för vi orkade inte vara kvar så vi tog bussen hem. Det var faktist ganska mysigt på den hära fest grejen jag var på med familjen. God mat vare också! ;D
Jag måste skriva min svenska uppsats också. Åh, det orkar jag verkligen inte.. men men, jag får bita ihop och skriva den nu, eller jag börjar snart! haha (a)
Här får ni en bild på igårkvälls outfit också :) snackade i telefon med danii då så det är därför jag håller i en telefon, HAHA!
pussss på er folket :*

Kommentarer
Postat av: sara bjersby vem annars? :D

Fint linne! :D vart har shabbi köpt detta?:) säkert för länge sen eller hur :O? då får jag låna den någon gång hiihih (a)

2009-10-11 @ 23:26:44
Postat av: shabbe

haha det är från hm, den är jätte gammal men självklart får du låna den :) :) :) <3

2009-10-12 @ 08:34:55
URL: http://shaabb.blogg.se/
Postat av: daniiiii

SÅ SNYGGIS :D

2009-10-12 @ 09:05:47
URL: http://danielleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0