hemma nu.

Hej bloggen och alla söta som läser :)
Nu är jag hemma, tog bussen hem från älskade loise för typ en timme sen. Jag åkte hem till henne efter skolan för lilla älsklingen har gjort illa axeln igen så hon har varit hemma från skolan hela veckan och haft tråkigt. Hon har varit väldigt saknad också, så det var skönt att träffa henne. Vi gjorde inget speciellt, pratade om allt som hänt och gick på jakt efter våra älskade cancerpinnar i kvarngärdet, hahah!
Snart ska jag börja plugga historia, hehe! Ska plugga i typ en timme, äta och sen plugga lite till nio för då börjar grey's och det får jag inte missa ;)
Aja, nu ska jag gå ner och hämta kakor (HAHA) och börja plugga :)
Pussss♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det var fett skönt att träffas älskling! Du gjorde verkligen min dag, saknat dig så himla grovt mycket.. :( hahaha, våran rundtur i kvg efter cancerpinnar :D love you girl <3<3

2009-10-17 @ 20:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0