godnatt.

hellu. jag tänkte bara säga godnatt nu, inte för att jag ska sova men kommer inte blogga nåt mer idag. Jag ska till katte imorn och hälsa på alla söta där, det ska bli roligt :). Om tjugo minuter börjar criminal minds och då ska jag kolla på det! SÅ JÄVLA BRA ! (a)
Nu kommer några bilder från igår och idag:)
fin bild på snygg linda!
en bild på moí från igår.
och sen en bild på dagens outfit men jag såg nu att jag ser lite drogad ut på bilden, haha men det får duga!
Puss och godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Zoey

Shabbyy du har klippt dig ser jag.. fint fint suits you!!! :D du fyller ju år snart.. send me a wishlist!! =)



pusspuss sistah

2009-10-01 @ 21:03:49
Postat av: linda

riktigt snygg väst där måste jag säga! vems kan dt vara? :D

2009-10-01 @ 21:23:33
URL: http://lindaskogstrom.blogg.se/
Postat av: daniiiiiiiiiiii

kul att du ser fett lång ut :D snyggggggggggging hihihihi <3

2009-10-04 @ 01:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0