fredag.

heejsan, nu är jag hemma :)
Tänkte berätta lite vad jag gjort ikväll och såå. Jag åkte till thilda vid sjuu och gjorde oss iordning lite och sen åkte vi ner till stan och träffade maral och och elsa och lite annat folk. Sen drog vi vidare till flogsta på "fest", asså det måste ha varit årets tråkigaste och pundigaste fest! Så jävla tråkig fest fullt med keffa människor och där blev det lite slagsmål med största horan. Så jävla äcklig bruud, största "dessiekissiepaow" wannaben! Sen åkte vi till stan igen, isabelle och isabelle åkte vidare till någon fest men vi pallade inte åka dit så vi luffade runt lite och då åkte maral och elsa hem till sig själva och jag och thilda väntade på stiven och några, de kom och hämta oss med bilen och då skulle de till sävja så jag hoppade av på en gång och gick till donken, jag köpte två cheeseburgare och väntade på bussen. Och nu är jag hemma:) Puss på alla söta jag var med ikväll! ♥
snygga brudar på stan!
bruudar på grymt tråkig fest! vi kände inte ens att det var värt att ta av oss ytterkläderna och skorna, HAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0