Ullis här!

Hej Shabbes blogg! Jag tänkte gästblogga lite här idag!
Idag har vi fått tillbaka våra matteprov, det gick bra för mig:) Sen har vi haft bild, jag gör ett kohuvud..
Nu har vi lååång rast, så jag fick för mig att blogga, men eftersom jag inte har någon egen fick jag låna Shabbes!
Jaja, vi har i alla fall bara naturkunskap kvar sen, och efter skolan ska jag träffa min kära vän Hanna, som har kommit hem från Grekland! Så jag förväntar mig att hon typ ser ut som en pepparkaka nu xD
Åhh, jag vill också åka utomlands till lite värme, Sveriges väder suger... Igår trodde jag seriöst att mina fingrar skulle åka av för det var så kallt!
På fredag ska jag och Vicki och även Selma tror jag se Fame på bio, den verkar sjukt bra tycker jag, så det är nått att se fram emot!
(Såhär ser det ut när jag ler med tänderna, haha)
Ha det bra! xoxo Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0