är helgen redan slut?

Tydligen är helgen redan slut :( Fyfan va fort det gick. Jag har verkligen inte bloggat mycket den här helgen och jag har inte precis varit jätte upptagen heller, haha. Men i fredags vare iaf back2school och jag kan säga att det inte var tråkigt faktist, jag var lite otaggad i början men sen blev det faktist kul men synd att alla mina partybrudar jobbade där så hann knappt vara med de. Vid 1 drog jag, erik och hans kompis, vi skulle till ackes kompis på efterfest men efter att ha väntat på bussen i typ en timme i regnet blev man helt otaggad och trött så vi åkte hem. Igår tvingade mamma mig på en afghansk fest grej som var ganska tråkig men lite roligare blev det med sara där, skönt att träffa henne också! Kom hem runt 9 och då orkade jag inte göra nånting så jag kollade på film och somnade tidigt. Och idag har jag inte gjort ett piss, haha men det är väl det söndagar är till för? :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova för imorgon är det skola.
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: dani

hihi

2009-10-19 @ 07:50:04
URL: http://danielleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0