tonight's gonna be a good night

It's saturday night and i'm headin out. haha, egentligen är det ju fortfarande dag men det är mörkt ute så då känns det som att det är kväll. Ikväll ska några nära vänner fira vicki och hennes kompis.
Det ska bli super iaf, eftersom jag var hemma igårkväll och gjorde absolut ingenting. Eller jag sov, jag kom hem vid tre och min migrän dödade mig, kollade på one tree hill och sen somnade jag och vaknade typ idag? hahah.
Nu ska jag klä på mig och fixa håret för just nu sitter jag i mjukisbyxor, helt osminkad och med fyra flätor i håret. HAH
Ha en bra kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: MICAH<3

Söt blogg! :D<3 vad görs?

2009-11-21 @ 18:11:46
URL: http://micah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0