tisdag = good tv!

Heej mina kära bloggläsare, eller jag har typ inga kvar nu haha. Har min blogg blivit tråkig eller är det för att jag uppdaterar så sällan, aja. Jag har bestämt att jag ska blogga mera, minst fem inlägg om dagen!
Idag hade jag min bokredovisning och jag hade om twilight boken, den läste jag för ganska länge sen och så såg jag filmen efter och den såg jag typ 10 gånger, hehe (a) Så när jag hade skrivit min bokrecension grej hade jag skrivit en sak som inte hade hänt i boken men bara i filmen - hehe fail, i know. Plus att jag var skit nervös, hatar att prata inför hela klassen HELT själv... Jaja, life goes on.
Ikväll är det ugly betty & desperate housewifes, tummen upp för det!
Nu tänkte jag gå ner och käka lite mat och lite hostmedicin..
Tryck på bilderna för större bild.
Älskar ryggen på mitt nya linne men lite fult att BHn synd men vad ska man göra? haha, tänker inte gå ut utan BH ^^ De här bilderna blev lite konstiga nu, aja det får duga :)
Pussss ♥

Kommentarer
Postat av: dannnnnni

så snyggt linne! puss på dig älskling

2009-11-10 @ 21:55:21
URL: http://danielleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0