Someday i have to wake up, this nightmare killing me

I know, dålig uppdatering. Men ibland så orkar jag faktist inte, jag kom hem klockan nio igår och då hade jag ingen lust att blogga. Min blogg, jag bestämmer. Idag har jag inte gjort mycket iaf, åkte direkt hem från skolan. Lyssnade på gamla låtar och då började jag tänka på gamla vänner. Fick lite flipp då och blev otroligt depri så jag gick på promenad med min underbara syster och blev på lite bättre humör.
Jag tror inte att jag kommer uppdatera något mer idag, känner helt enkelt inte för det.
jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, rolig o läsa:)

2009-11-17 @ 19:38:20
Postat av: Nadia

Dude! alltid, finns här om du behöver snacka eller nåt, you know it <3

2009-11-17 @ 20:12:40
URL: http://littlemore.blogg.se/
Postat av: Amanda

fin blogg :)

2009-11-19 @ 00:02:31
URL: http://amaandu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0