Shawty's like a melody in my head, that I can't keep out



Här sitter jag framför datorn klockan 2 på natten, lyssnar på håkan hellström, snackar med loise älskling och hjälper henne med bloggen. Dagen har gått fort som fan men det gör inte så mycket för jag har ändå två lediga dagar kvar, är ledig på måndag för min skola har resursdag för alla ig-barn.
Ikväll var jag på nyårsgrej med min familj och det var jätte tråkigt så jag drog därifrån vid tio och träffade lollo, vi gick runt och luffade och snackade om allt! Sen åkte jag hem vid tolv och sen dess har jag inte gjort så mycket.

 

Igår började kvällen med att jag åkte ner till stan där jag skulle träffa danielle. Hon var på storken med Erani och Zoe när jag kom ner till stan så vi satt där i typ tio minuter och sen träffade vi Danne och Markus och tog bussen till fyrishov där vi träffade andra underbara människor och kollade på matchen, tyvärr så förlorade vi men det var kul ändå. Sen tog jag och elsa bussen till micke där han, acke och deras kompis var med thilda och issa. Vi chillade där lite. Sen tog jag, elsa och thilda bussen till valsätra och där var det party. Det var jätte kul även fast jag inte var så taggad, fast festen tog slut redan vid 12 men sen chillade alla ute lite och sen vid 1 gick jag och thilda hem. Så, det var min fredagskväll, det var roligt och mysigt som fan!


en random bild från festen, haha :)
Nu ska jag bara fixa loises header och sen ska jag nog sova, så puss och godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: lollo

super mysigt med dig älskling! :) och tack för hjälpen med bloggen <3 <3

2009-11-29 @ 02:20:12
URL: http://loiseoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0