A material girl in her own world can't even see the things she's missin'

Godmoooorgon eller? Klockan är fan fyra, det är redan mörkt ute och jag har inte ens riktigt vaknat upp .. Det kan nog bero på att jag vaknade vid ett och då fortsatte jag att kolla på the notebook som jag hade börjat kolla på igårkväll! Sedan käkade jag lite frukost och kollade på ett program om ungdomar med anorexia, och det var så jäkla sjukt. Det var en liten tjej som var åtta år och svälte ihjäl sig själv?!?!? Seriöst, 8 år!! Helt sjukt, hon vägde typ 19 kilo ... Det var lite sorgligt iaf. jag kan inte säga att jag aldrig klagar på min kropp, men jag svälter inte ihjäl mig för det. Jag skulle aldrig gå så långt!
Aja, iaf. Jag skulle träffa brudarna ikväll men jag tror inte jag orkar det, har sjuukt ont i huvet och är allmänt hängig så ska nog bara ta det lugnt och sova tidigt (:


en av mina absolut favorit filmer!


Kommentarer
Postat av: CLIP

åh, den där skulle jag vilja se!=)

2009-11-15 @ 01:23:04
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: danonino

är jag den enda tjejen som inte sett alla sånadär typiska chickflicks? :/

2009-11-15 @ 19:05:06
URL: http://danielleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0