zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup?

hmm, som rubriken lyder, zup? :D
Själv har jag klarat mig igenom ännu en tråkig söndag i mitt liv.


  • Städat rummet - check!
  • Tvättat - check!
  • Skrivit klart rymdarbete grejen - not check, fan. jag har inte ens börjat.
  • Tagit det lugnt, vilat - check!

Nu är det blood diamond på tv med zuper zexiga leonardo dicaprio. Jag sitter och kollar lite på den samtidigt som jag håller på med datorn.
Juste, min syrra kom nyss och sa att Brittany Murphy is dead. :O Wtf, helt random men rip.


zexy chics.


Kommentarer
Postat av: lollo

hahah kul att alla ser bra ut så sitter jag och bluundar.. xd <3<3

2009-12-21 @ 14:06:51
URL: http://loiseoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0