You said it once, said it twice, that it hurts but I do it again.

Heey bloggen, jag känner att jag har börjat uppdatera sjukt sällan nu för tiden men jag har inte särskild mycket tid. Den lilla tiden jag får över när jag inte pluggar/är i skolan går till mina kära vänner.
Idag efter skolan så skulle jag sitta kvar och skriva lite på min historia uppsats så jag och några satt i biblan men tror ni att vi pluggade mycket eller? Nej för det går inte med tre överkåta killar som inte kan låta varandra vara i fred och en överkåt tjej som babblar 24/7 om att hur underbart det verkar vara att ha sex med snygga kändisar och en super flummig tjej som sitter och garvar hela tiden! HAHA jag vet, mina vänner är speciella, underbara men speciella!
Så jag åkte hem och vid åtta började jag skriva på min historia uppsats och nu är jag typ(?!) klar med den. Jag ska bara skriva lite till imorgon men jag behöver lärarens hjälp med en fråga.

Nu är jag så sjukt trött så jag ska bara byta om, tvätta bort sminket och sova.
 
haha, så här kul hade jag med boken läkekonstens historia (Y)
Sweet Dreams ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är inte överkåt :(

2009-12-04 @ 11:06:59
URL: http://lindaskogstrom.blogg.se/
Postat av: Sanela

Fin blogg

2009-12-08 @ 02:14:01
URL: http://caanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0