onsdagsmys ♥

Heey på er!
ojj, nu var det två dagar sen jag bloggade sist.. hehe ooups!
Jag har tråkigt, jag har seriöst jätte tråkigt verkligen... Jag vill äta men det finns inget gott hemma, så tummen ner för det!
Idag var en bra dag, slutade klockan 12. Det var galet najc. Då käkade jag med brudarna och sen var jag kvar i skolan ett tag. Efter ett tag tog jag bussen ner till stan, träffade en trött men wonderful loise. Vi drog till henne, drack varmoboy och gick ut med hennes doggy. Sen gick vi till kvarnen och hämtade ut hennes nyårsklänning! Som var skiiiiiiiiiiiit fin. Sen gick vi runt litee och hittade en nyårsklänning till mig, men jag är inte hundra än. Vi får se hur det blir. And *trummvirvel* ......... now i'm here. höhö och har jätte tråkigt.
Det var min dag iaf :) ♥

 


ni måste ju erkänna att jag har fett sexiga tofflor!


Kommentarer
Postat av: lollo

hahah jag älskar att båda var cp trötta och typ sega idag .. Haha jag har börjat älska klänningen nu (a) och DANKE :) den vi kollade på åt dig är också skiiiiiiiit fiiiiiiiiin :D och BARA SÅ ALLA VET... NÄR SHABNAM HAR TRÅKIGT SKRÄMMER HON LIVET UR EN.. <3<3<3 hahah idjut!

2009-12-16 @ 22:07:41
URL: http://loiseoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0