One minute you act like you like me and then the next you don’t.

Hola Guapas !
Shit, klockan är redan halv elva! Är det bara jag som tycker att tiden går sjuuuuukt snabbt på vintern? På tal om vinter så fick jag värsta vinter känslan första gången det här året. Frost överallt och minusgrader. Inget jag blir glad av precis men ändå lite mys. Jag ska plugga lite historia snart för att jag har förhör på typ sex frågor om medeltiden imorgon, kul.. jätte kul!
Jag sitter och knarkar en underbar låt som jag upptäckte idag, jag hade hört den förut men idag lyssnade jag på texten och den var helt underbar så tack linda för att du fick mig att lyssna på den !
Nu ska jag plugga historia, vi hörs.
Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men slutet är sämst ;( bow wow <3

2009-12-02 @ 23:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0