Let me be the one to give you everything you want and need.

 



Heey gott folk!
Måndag dårå, ny vecka! Sista skolveckan på 2009 har nu börjat! Nästa tisdag får vi äntligen lov och jag kan säga att det är efterlängtat som fan.
idag var det riktigt skönt i skolan, två lektioner bara! Först idrott som var väldigt rolig för typ första gången(?!) Sen håltimme från historian, lunch och sen hade vi information om valen till tvåan istället för media och det är alltid bra! höhö och sen svenska och slutade jag :) Då åkte jag ner till stan, hade hemspråk och sen träffade jag lollo älskling. Bruden är taggad som fan på nyår, haha!
Sen har jag bara chillat hemma, snart ska jag läsa min bok och skriva klart frågorna och sen sleepa tidigt, i hope.
K I S S E S

Kommentarer
Postat av: lollo

hahaha så jävla taggad på nyår älskling! :D<3<3

2009-12-15 @ 21:06:44
URL: http://loiseoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0