kalas blev det

Gårdagen var minst sagt lyckad. Man får tack gustav och alla andra också för en trevlig fest.
Kvällen började med att jag bråkade med mamma så en sur/irriterad/arg shabnam lämnade sitt hus och tog bussen till the city. Där mötte jag upp min kära vän loise, vi degade lite och sen tog vi bussen mot fyrishov. Vi kollade på matchen och jävlar vilken stämning det blev på slutet, mycket skratt blev det med min darling och ja, det blev även vinst för uppsala!
Där var lite annat folk också som skulle med till malmabacke, men de skulle göra något så jag och loise tog bussen till malmabacke själva men på den bussen var det ganska många som också skulle dit. När vi kom fram började festen, pojkarna var stiliga med skjortor och slipsar och tjejerna var snygga som fan med sina hattar! Alla var glada, fulla och dansade förfullt! Så fortsatte det till klockan ett ungefär och då började jag sakta med nyktert gå hem.

Calles bilder, jag hade ingen kamera med mig så.






Idag mår man inte lika bra, hmm. Undra varför?
Nu ska jag försöka göra något vettigt.
l o v e ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0