i should be sleeping right now..

japp, jag borde faktist sova just nu men jag är inte klar med naturarbetet och orkar verkligen inte skjuta upp det nåt mer så jag ska bli klar med den ikväll!
iaf, så sitter jag här med min älskade skoldator som vi äntligen får ta hem nu! så jävla skönt, nu slipper jag våran tröga, fula stationär (a) höhö.
Juste, asså min älskade mamma är så trög. Hon tog min hem nyckel imorse för att min bror hade tagit hennes. Så hon fick min bara hon var hemma när jag kom hem så, hon ba ja självklart, jag är hemma efter fyra. Så när jag kommer hem halv 5 idag så är det INGEN hemma och jag har ingen nyckel. Så smsar jag henne och frågar vart hon är, så får jag svaret, oj, jag är i malmaskolan, din lillasyster har skolavslutning. Förstår ni att jag fick damp?!
Men som tur var susan hemma så jag gick till henne och hade kul (:

Nu ska jag ropa på my bigsister så får hon komma och hjälpa mig med mitt arbete (a)
K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0