How do i breathe without you here by my side?

Jag har verkligen skit konstiga sov vanor har jag märkt, hela förra veckan somnade jag jätte tidigt och då menar jag verkligen jätte tidigt. Men igår kväll somnade jag inte förens halv 2 - 2. Nu är klockan 12 och jag är super pigg, skulle kunna springa 50 varv runt mitt hus eller nåt! haha.
Jag har iaf tvättat bort sminket, borstat tänderna och städat rummet. Good girl (Y)
Nu ska jag ... göra nånting iaf, orkar inte sitta vid datorn längre. Jag kanske ska läsa lite i Breaking Dawn eller nåt?
Sweet Dreams, kiss ♥

 

Kommentarer
Postat av: dan-i-gel

where do I go, when you're hearts where I lay my head...

2009-12-02 @ 10:38:12
URL: http://danielleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0