Countdown ..

Nu är det 14 dagar kvar till julafton och 21 dagar till nyårsafton! Jag är så jävla taggad inför nyår men även skit stressad, man vill att allt ska vara perfekt! Klänningen, skorna, accessoarerna, sminket - ja ALLT!
Jag har inte ens köpt några julklappar än.. jag kommer väl springa runt på stan dagen innan och köpa till alla.. hehe,som vanligt (a)
Idag solade jag också, första gången på läääänge nu! Jag blev ganska brun faktist men inte i ansiktet, jag blir aldrig det så jag måste ha smink året runt! Sen åkte jag hem och chillat!
Ikväll måste jag läsa ut en bok som vi läser i skolan, Ett öga rött. Den är sjuukt dålig och tråkig! Så det går lite segt..
Men nu ska jag kolla om min kära syster är hemma och om hon är det så får hon gå till ica med mig och köpa en sak.. Ni får inte veta vad! MOHAHAH FEEL THE PAIN! okej, jag skulle köra lite dessie stil där men jag skojade bara (:


haha, psykos bild. ENJOY!
oj, nu blev det långt! hehe, pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0