Call it love, call it lame, call it joy, call it pain.

SHUEE BRE! ♥
hihi, hej bloggen!

FAAAAn va tiden ska gå fort nu för tiden då. Klockan är redan halv elva. BLööö .
Aja, chill dag idag förutom min sugiga morgon. Vaknar extra tidigt för att jag ska duscha på morgonen och sen ska jag självklart vilja platta håret så jag gör det i typ en halv timme, haha! Så när jag är på väg till skolan kommer jag ihåg att vi ska åka skridskor på gympan. Så då fuckas hela mitt humör.. Det gick verkligen inte bra för mig iaf, jag ramlade ett x antal gånger. Sen började det regna också så ja, så jag låg på isen och typ gräät och skrek att jag strejkade från gympan, haha okej kanske inte riktigt så men ändå! Det var inte kul !!!!!!!
Sen rullade dagen på som vanligt. Sen hemspråk och sen stan med mi chicas.


höhöhö, jag på iseeeen :)

Japp, det var i stort sett hela min dag :)
Nu ringdee loise så jag ska prata lite med henne :)
Pusss ♥


Kommentarer
Postat av: Nadia

hahahhahah sälen! sälljud hahaha söt! <3

2009-12-08 @ 01:40:00
URL: http://littlemore.blogg.se/
Postat av: xD

hahaha du ser ut som ett kid...... :D

2009-12-08 @ 11:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0