And my heart used to be cold 'til your hands laid on my soul.

Heey !
Tidag idag och alla vet ju vad det betyder, TV-kväll haha! Först är Ugly Betty sen Desperate Housewifes och efter det är det Brothers & Sisters. Men jag ska försöka börja på mitt arbete om pesten ikväll.
Juste, igår när jag var hos Thilda så hyrde vi Rosa The Movie och jag fick massa minnen från när den filmen var ny och jag och en kompis var och såg den på bio och att jag blev helt kär i Ville som spelar hennes kille. Plus att jag, Linda och Elsa såg honom på båten till Gotland i somras, snygg var han fortfarande men vi skämde ut oss rejält då vi inte hade sovit nånting på hela natten och var helt sjukt flummiga! HAHA , men det var kul iaf ! :D

 

 

 

haha, jag är inte bra på att seriösa bilder men en seriös blev det (:

Oj, nu blev det långt. Vi hörs sen!
Pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0