2012 , could it be THE year?

Zuuuup (: Jag kom nyss hem, eller för typ en timme sen.
Jag träffade saris efter skolan idag, det var mysigt. Min lilla älskling var lite grinig idag men jag tror att jag gjorde henne på bättre humör :) Sen vid fem gick en hungrig shabnam till bion med linda och mötte upp resten av klassen. Dam dam dam , gissa vilken film vi såg? 2012. Höhö, den var ganska bra faktist, men jag tror faktist inte på att jorden kommer gå under då. Vilket är lite tråkigt för jag blev fett taggad på jordens undergång! HAHA
Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva, så that's all for me !
K I S S E S

Kommentarer
Postat av: sara

Jaa klart du gjorde mig på bättre humör, de gör du alltid!:)<33

2009-12-19 @ 13:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0